Dnes Vám představíme práci kolegů, se kterými přicházíte dennodenně do kontaktu. Tak pojďte na chvíli nahlédnout pod pokličku.
Seznamte se, prosím
Odborní konzultanti, kteří Vám pomáhají se zařizováním vymáhání výživného
- Denisa – usměvavá kolegyně, která ráda komunikuje s lidmi a naplňuje ji to, že je součástí takovéto smysluplné práce.
- Věrka – kolegyně, která se velmi dobře dokáže vcítit do Vaší situace, situace maminek a tatínků samoživitelů, protože je sama maminkou samoživitelkou a výživné přes tento projekt také vymáhá.
- Lukáš – kolega, který v nedávné době posílil náš tým, studuje na vysoké škole obchodně-právní vztahy a chce své nabité zkušenosti využívat i v praxi.
Že jste u Denisy, Věrky a Lukáše v opravdu dobrých rukách, můžete poznat již po jejich odpovědi na otázku, co Vás na Vaši práci baví? Jejich odpověď zní jednohlasně: rádi pomáháme lidem! Je pro nás nejvíc, když se případy úspěšně uzavřou a je na světě opět o šťastného člověka víc :-). U srdíčka nás také vždy zahřejí vzkazy od rodičů, kterým jsme pomohli.
Naše práce spočívá ve vyřizování e-mailových i telefonických žádostí o vymáhání výživného a následná péče o klienty. Denně vyřídíme desítky hovorů a e-mailů. Musíme vždy včas reagovat na otázky klientů, pomáháme s vyplňováním a kompletováním potřebných dokumentů a podkladů, zkrátka musíme být při ruce a včas poskytnout klientům potřebné informace. Také komunikujeme následně i se samotnými právníky a exekutory.
Sledujeme i to, v jaké fázi procesu vymáhání jednotliví klienti jsou, zda nám poskytli všechny potřebné dokumenty, nebo zda na něco ještě čekáme. Pak je nutné klienta kontaktovat s prosbou o dodání podkladů, aby proces vymáhání mohl začít. Prostě musíme mít všechno pod palcem :-).
Snažíme se o kvalitní klientský servis, který poskytujeme do puntíku všem! Proto se někdy může stát, že máme telefonní linku obsazenou, ale je to jen z toho důvodu, že se věnujeme klientovi, který zavolal dříve. Ale nebojte, zavoláme Vám zpátky! Takže nic nevzdávejte!
A v neposlední řadě je zde Dominika, která zastupuje pozici backoffice manažerky. Své nadšení pro práci popisuje slovy „Jsem ráda za to, že pracuji v tomto projektu. Je radost vidět za sebou všechny ty úspěšné výsledky naší práce. Má to smysl.“
Dominika má v týmu důležitou roli, protože zajišťuje bezstarostný chod kanceláře, má na starosti distribuci propagačních materiálů, komunikuje s Vámi přes Facebook či Instagram či pro Vás organizuje různé akce, za jejichž chod je i zodpovědná. Zkrátka má o všem přehled a umí věci dobře organizovat, taková naše šikulka :-).
Tak jak se Vám líbíme :-)? My jsme moc rádi, že Vám můžeme být zase o kousek blíž.
Všem Vám moc děkujeme za důvěru!
Tým VašeVýživné.cz