Call centrum Úřadu práce

7. srpna 2024|

Neobdrželi jste dávku od Úřadu práce? Zavolejte do call centra a zjistěte, jak daleko je zpracování vašeho případu.

Call centrum Úřadu práce

Lidé žádající pomoc stát, třeba příspěvek na bydlení nebo jinou dávku, si mohou počkat i několik měsíců. Vyplácení dávek se totiž v některých případech zpožďuje. Po delší době se tak žadatelé na úřady obracejí znovu a zjišťují stav své žádosti. A proto Úřad práce rozšířil služby svého call centra.

Od 1. 2. 2023 mohou lidé volající na bezplatnou linku Call centra Úřadu práce ČR (800 77 99 00) nově zjistit, jak daleko je zpracování jejich žádosti o konkrétní dávku, nebo kdy mohou očekávat peníze. Během pilotního provozu se tato služba bude týkat prozatím výhradně dávek státní sociální podpory, tedy příspěvku na bydlení, přídavku na dítě, rodičovského příspěvku nebo porodného.

Jde o významné rozšíření služeb stávajícího Call centra ÚP ČR, které bude moci volajícím telefonickou cestou sdělit detaily po nahlédnutí do systému. Nad rámec toho získají občané, stejně jako tomu bylo dosud, na této lince obecné informace týkající se jak agendy zaměstnanosti, tak sociálních dávek.

Autor: VašeVýživné.cz

Doporučené články

21. listopadu 2024|

Za chudobu dětí rodiče vždy nemohou. Jak stát plánuje pomoci?

Proč je špatné, když lidé zůstávají závislí na dávkách?

14. listopadu 2024|

Ministerstvo navrhuje, aby neplatiči alimentů nemuseli nově do vězení

Neplacení výživného již nebude trestným činem.

7. listopadu 2024|

Snaha vlády o sladění pracovního a rodinného života není úplně nejšťastnější.

Její plán na uvolnění pravidel pro docházku malých dětí do školek a dětských skupin narazil na silný odpor mezi koaličními poslanci.

Všechny články